Alla inlägg under november 2007

Av Juli A - 22 november 2007 15:37

Go'dag. ja, vad ska man säga om denna dag? vet the Fan. den har vart  seg som in i helvete plus att allt har vart helt snurrigt. jag e trött.


Vad ska jag göra det finns tusen saker jag vill göra, men orkar inte. ööööööööääääiiiyyy, skit! 

Av Juli A - 17 november 2007 23:56

Jag har nu smakat ännu en smak av Ben och Jerrys underbara glassorter. Mums mums.

Av Juli A - 17 november 2007 23:02

Go'dag. denna dag har runnit på som in i helvete. jag hade hoppats på att hinna med endel skolabrete...men planerna sprack. besöket på mässan förvirrade mina tankar om gymnasium. va fan, jag vet inte ens om jag ska gå sam eller na! men södra latin verkar ganska schyst. måste fan bestämma mig snart. men hur är det möjligt att veta vad som är bäst att välja nu? ska man välja det som är såkallat bra, eller det som är lite mer lockande? ja, livets stora frågor.


Efter besöket på stockholmsmässan bar det av till den välkända svenska blåa lådan vid namn IKEA. sjukt mkt folk, förvånasvärt faktiskt. det e ju den sista helgen i månaden. borde det inte eka i samhällets plånböcker? ne, nu för tiden kan man visst konsumera när som helst.


Väl hemma igen var jag helt utpumpade efter dagens etapper, men glad för mina nya inköp. lite nya saker till mitt rum; kudde,filt, lampa m.m det blev faktiskt riktigt mysigt.

Av Juli A - 9 november 2007 23:00

Go'dag. jag känner mig konstig. jag vet inte riktigt vad jag ska göra. att söka upp vård känns som en aningen avlägset alternativ. hm. ja.


Det spritter u funngrarna på mej. som om det är något jag vill göra fast jag inte kan. fast jag kan göra vad som helst just nu, det e ju för fan fredag. yeeyh! ne, nu får jag filura ut ngt.

 Är för övrigt näjd med den snart passerande dagen. har köpt farsdagspresent till far på hans dag. det blev efter en diskution med min mamma på café kafferep ett belut på en bok. närmare bestämt Krister Fluglesangs sådan. orkade inte låta han signera den. sjukt lång kö. vad är det som fashinerar människor till namnteckningar. de e ju bara ett namn för i helvete. om alla andra hade skitit i det hade jag orkat så i kön. men nu var det för lång.


Av Juli A - 4 november 2007 21:25

Idag var den dag vi alla kommer att minnas, den dag vi alla kommer att se tillbaka till; den dag Jag, Julia, åt Ben & Jerrys för första gången.


Det, det är något att notera. kanske lite sent och efter alla andra, menmen...bättre sent än aldrig. hur som helst så var det mumms-fillibabba!

Av Juli A - 2 november 2007 23:27

go'dag. numera går jag under benämningen stickornas drottning. jojjomänsan, that's right! med mina fina stickade sockor och min nästan avklarade mössa anser jag min mycket tillrättagivande (är det ett ord?) vid detta namn. mina fingrar stickar i samma takt som Johan Glans mun rör sig, vilket är jävligt snabbt jämfört med vad det är som kommer ut. hur många kalorier gör jag då av på en timma framför tvn?

Av Juli A - 1 november 2007 22:53

Stolar har oftast fyra ben. i alla fall de flesta. ibland har de fem och ibland tre. jag haralldrig sett en stol med sju ben. det kanske jag ska uppfinna när jag blir stor.


                                 Bara så att ni vet...

Ovido - Quiz & Flashcards