Alla inlägg den 18 december 2007

Av Juli A - 18 december 2007 16:13

Här dansar herr gurka både vals och masurka.

                 tjo'hej!


Av Juli A - 18 december 2007 16:05

Jaja, hej. Jag måste säga att jag känner mig glad. verkligen glad. och inte vet jag varför. kan det bero på sömnbristen...? ja jobba med en so-grej till kvart, eller närmare bestämt 13 över, ett i dag morse. det är väll det man kallar dålig planering, men jaja what the fuck.


Min härliga sinnesstämning måste bero på att det snart e jul, å snart lov. lovely lovely! yeey:) mooooot meeexicooo. tre veckor i solen, ah underbart! bäst att jag njuter de sista dagarna i skolan, för det e inte långt kvar:p.


Av Juli A - 18 december 2007 16:02

go'dag. Jag fick precis en liten uppenbarelse, eller nått. mina minnen om denna blogg kom tillbaka och jag kom på att det vora kul att skriva. hm, det e alltid kul att hitta nya grejer( när jag loggade in på denna blogg var det som att återse en gammal vän:p)


Ovido - Quiz & Flashcards