Alla inlägg den 26 oktober 2007

Av Juli A - 26 oktober 2007 22:20

Go'dag. numera är min kropsliga harmoni tillbaka på rällset. puh. skönt det. musik e den bästa medicinen. fan varför använder man inte det på alla sjukhus. billigare å bättre.


Jag har faktiskt hört att folk blivit botade från dödliga sjukdomar, av ren vilja. om det stämmer eller ej kan jag inte svara på. men det låter ju super om det va så. då spricker hela den naturvetenskapliga tron vi har. fan va kul!


Sant eller falskt återstår att se. det får vi förhoppningsvis reda påp nån gång. men tillsvidare önskar jag från mej en trevlig kväll, natt,kansek till och med gryning.

...

Av Juli A - 26 oktober 2007 21:33

fuck, fuck, fucking fuck. hata, jävla skit, piss, ORKAR INTE. jävla idiot.

ursäkta språket men det e allt jag kan skriva just nu.

Ovido - Quiz & Flashcards