Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Juli A - 1 juli 2008 23:12

hejhej! nu är det inte julia som talar, utan en gästbloggare! julia vet inte riktigt vad jag skriver just nu, så jag antar att hon är lite smånervös..:) men, hon kan pusta ut, jag tänker inte avslöja något pinsamt eller privat (den här gången i alla fall - om hon låter mig skriva igen så kan jag lova lite mer smaskigt skaller som ni inte vet, och kanske inte anar, om julia :).


just nu tittar vi, jag, julia och jessi, på sex and the city tillsammans, mycket mysigt! innan dess var vi ute på en promenad i tanto som slutde med att vi satt högt uppe på ett berg och skrattade åt oss själva och, ja, mest åt oss själva. sen gjorde vi reträtt till jessi där vi länge klurade på hur vi skulle formulera oss till en kille på facebook, jag vet - men det var ett krisläge! nu ska jag åter till sex and the city där tjejerna just kommit till atlantic city, mycket spännande!

puss, puss

Ovido - Quiz & Flashcards