Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Juli A - 4 juni 2008 22:57

go'dag. dagens träning hade vi i rålis på en pick-nick-filt. tanken var att det skulle spelas lite brännboll oxå, men med tanke på den tätbefolkade parken så kändes det en aning olämpligt. iofs så skulle vi ha kunnat utvecklat denna inaktuella sport genom att utnyttjat människorna runt omkring oss och använt dem som hinder för att hoppa över dem, men av nån anledning så gjorde vi inte det. kanske tur det...


Det blev alltså ingen brännboll, men vad gjorde det. mitt lag hade ändå vunnit å så vann vi ändå frågetävlingen. bland all den dramatik och hetta som omringade vår lilla skara så slank den ned endel öl å vin. själv satt jag där och smuttade på min orangea fanta...             -skål!

Av Juli A - 4 juni 2008 22:46

go'dag. e nu hemma från min efterlängtade klassresa. - äntligen har jag varit på en sådan! ah, känns bra. nä men det var jätteroligt faktiskt. vi drog iväg till the place Lida. som ligger åt botkyrka hållet alltså lagom långt från stan :p. det fanns skog å sjö och eldningsplatser så det bara vissla om det. vi åkte i måndags å hemfärden var idag. det roligaste var att rulla ned för backarna. en sysselsättning som jag, filip å jossan hade för oss. men jag var modigast å vågade rulla ned för den brantaste backen. - respekt...! tyvärr så kliade hela kroppen resten av kvällen av allt gräs, plus att jag fick rivsår över hela magen, men det var helt klart VÄRT.


Ovido - Quiz & Flashcards