Alla inlägg den 5 juni 2008

Av Juli A - 5 juni 2008 22:58

go'dag. idag har jag blivit en kunskap rikare, eller erfarenhet kanske snarare. jag har nämligen fått uppleva att allt löser sig. å då menar ja det. iofs så ställdes jag inte mot direkt jättestora problem, inga livsavgörande beslut eller så men ändå. allt har snurrar runt lite lätt i skallen på mig hela dan. vet inte riktigt varför, kanske för att sommarlovet e nära och nian snart e slut. men så har det ju varit ett bra tag, så jag vet inte...


men jag kom å tänka på det. det e nu en av årets bästa veckor; de innan sommarlovet. ah! då skolan e lugn å värmen kommer då nätterna blir långa och ljusa. det kan inte vara bättre. - dags att njuta! 


tillbaka till det jag börja snacka om... allting löser sig och man behöver egentligen inte stressa upp sig över nått. det e som om min kropp själv har insett det eftersom den inte stressar upp sig då jag egentligen borde. som om mitt inre redan vet om att det inte kommer å bli nått problem. på samma sätt som om mitt liv redan e förbestämt. en liten gnutta filosofi såhär på torsdagskvällen, men tänkt om det e så; att allas liv redan är planerade. läskigt, men varför inte? 

Ovido - Quiz & Flashcards