Alla inlägg den 14 juni 2008

Av Juli A - 14 juni 2008 11:17

La-lala-la-laaa! sommarlov!<3 jippi! det här e prets hldpunkt och de bästa månaderna, men trots det så känner jag mig inte så jävla fucking otroligt glad som jag "borde" vara med tanke på att jag har gått ut nian. inte ens sommarlovet e jätte, jätte lockande. 


eller nej! vad är det jag säger?!? självklart e jag skitglad över att lovet väntar. men det e bara det att jag känner mig så splttrad, varför? ingen aning faktiskt. hmmm, skumt men det kommer nog å kännas mer verkligt om ngr dagar. nu ska jag bara njuta!


men sommarlov? vad ska hända då? jag har inte så mkt planer, så jag måste skaffa några. jag vill göra något stort projekt, men vet inte vad. jag måste smida några härliga planer... 

Av Juli A - 14 juni 2008 11:05

Go'morgon! det e snart dax för konserter i stora skuggan. - whoohoo! :D taggad som faan. det ska bli mkt nice. jag ser framförallt fram emot att se Foo Fighters och The Hives. jag ska hoppa tills fötterna saknar sin känsel. men fan, jag hoppas att vädret blir lite bättre. the rain is falling down, ush ush. jaja, det slutar nog snart...:)  

Ovido - Quiz & Flashcards