Alla inlägg den 24 juni 2008

Av Juli A - 24 juni 2008 22:34

Go'dag. med ett glas blåbärssoppa vid min sida har njuter jag kvällen. men mitt halsont försvårar det. jävla hals! den har vart i vägen hela dan. jag har dessutom känt mig lite halvfebrig. hur man nu kan göra det eftersom det e sommar! ingen vanlig människa e sjuk då. men det finns tydligen undantag. iofs så käkade jag penicilin förra sommarn då jag var i England, så det har ju hänt förut, men ändå!  


Dagen har varit lite halvseg hela den. men! jag har satt upp två nya tavlor! å gått åköpt krokar åt dem. men det e väll det. hur som helst så blev det mkt snyggt, om du frågar mig.


Av Juli A - 24 juni 2008 14:23

Det e mjukt och lugnt med samtidigt svänger det med gung. hennes härliga röst fyller mitt rum av en kulturell anda.

                    Billie Holiday, tack för din musik.   - I love it!

Ovido - Quiz & Flashcards