Alla inlägg den 15 juni 2008

Av Juli A - 15 juni 2008 22:08

Så... nu e det sommarlov, vad händer näst? en hel dag väntar imorn vad ska jag göra då? jag har faktiskt en plan. sova e prio ett. det kan jag verkligen behöva. sen tänkte jag åka och kolla på ett keybord som man kopplar in i datorn så man kan skapa some music. det verkar helskönt så jag får se hur det blir.

Av Juli A - 15 juni 2008 21:53

Go'dag. måste nu berätta lite mer om hur det var igår. Det va grymt bra! :D inget av banden var dåliga, men såklart så var ju några sämre än andra... men,men. kvällens höjdpunkt var då Foo Fighters. - ah så bra de va! men jag hamna i en liten av en trans när under deras spelning. jag försvan in mina tankar och drömde mig bort. iväg från all trängsel flög jag, som på moln av ljuvliga toner från musiken på scenen. det var härligt. jag visste inte var jag befann mig, utan jag svävade.


The Hives var oxå asbra! han e så skön sångaren, självförtroende e bara förnamnet...;) de hade bästa mellansnack, å foo fighters med såklart. jag hoppade glatt runt i min nya tröja som jag köpte där. den hade ett tryck så det såg ut som om det var en kavaj och skjorta istället för en t-shirt. med den på kände jag mig nästan som en i bandet. ;)


Det enda som var dåligt under kvällen var hamburgaren. jag vet inte ens om det var en vegobrurgare eller en vanlig. hur som helst så smakade den blä, men det hindrade inte mig från att käka upp den. vi hade faktiskt köat för den i typ 40 min. ja det va en sjukt lång kö, men vad gör man inte för att mätta sin kurrande mage? 

Av Juli A - 15 juni 2008 21:37

Oj, oj, oj. idag har jag nog slagit ett sovarrekord. tränaren ringde 16.15 och påminde mig om att det hade varit samling till matchen vid fyra. jag låg

alltså fortfarande och sov... så det va bara å gå upp och dra till matchen


Men egentligen e det inte så konstigt att jag sov så länge. kom inte i säng förens vid tre/halv fyra igår. och det har vart likadant i freags, torsdag och onsdags.



Ovido - Quiz & Flashcards