Alla inlägg den 26 juni 2008

Av Juli A - 26 juni 2008 22:28

Vi var igår kväll hundvakter, jag, hannes å jussan, åt den lilla taxen Herman. det e jussans mormors lilla älsklinig. å visst var han bedårande, men framförallt mkt lättilljänglig. han var inte till ngn börda under kvällen och vipps hade vi en lägenhet för oss själva. så det var vi tre och Herman, å jag får inte glömma det lilla marsvinet/hamstern! fem vänner, en lägenhet och mkt rök...


det var en heltrevlig kväll !!! mkt härlig. vi satt där i soffan och inspg att vi inte hade ngr problem. det var en skön känsla å jag förstod hur bra jag hade det, å fortfarande har det. inga problem at all. - ah, lycka!

  


Av Juli A - 26 juni 2008 22:27

3-0 till spanien!!! 


jag som hejade på ryssland... suck! jaja... 

Ovido - Quiz & Flashcards