Alla inlägg den 25 augusti 2008

Av Juli A - 25 augusti 2008 22:12

Hittade precis ett par svarta jeans i lådan min. de e nästan antika, snart tre år tror jag, eller kanske två. det e inte så noga. men det var ett uppskattat fynd, eftersom alla mina byxor har tagit sitt förnuft till fånga och flytt sin väg, förutom de som tragiskt nog har avlidit efter svåra skador och hål. dödssifran i min byro har med åren ökat kraftigt, tills nu såklart då alla e utrotade, trodde jag! men när jag nu har funnit en överlevande. han/hon/den/det låg längst ned och tryckte. det var ett stort ögonblick då den för första gången på många månader och veckor fick se solljus från lampan. jag fick nästan en tår i ögat. det e inte varje dag man får ta del av ett mirakel tänkte jag. det här ska firas med att jag ska ha på mig dem imorrn, vilken fest!

  

Ovido - Quiz & Flashcards