Alla inlägg den 7 september 2007

Av Juli A - 7 september 2007 17:01

Nu är det fredag, gud va' härligt! :) Det är en utav det possitiva sakerna med att börja skolan igen; att man uppskattar fredagarna. Denna fredag har än så länge varit en bra sådan. Förmiddagen rullade på snabbt med musik och estet på schemat. Ingen kraft ansträngning direkt. Eftermiddagen gick också smidigt. Efter skolan gick jag på "jack-jakt"´, tillsammans med polarna ale & manda. Som vanligt tog det mycket längre tid än vad egentligen skulle ha tagit, men vi kollade i så många butiker på vägen mot vårt mål. Jag hade nämligen spanat in en jättecool jacka när jag åkte 4:an på väg hem från träningen i tisdags. Eftersom jag endast hade åkt förbi hade jag bara fått en skymt av den, under de två sekunderna som det tog för bussen att passera.  Hur som helst tänkte vi gå och checka om den var så som jag trodde att den var. Vi försökte ta oss dit i onsdags också. Då hann vi bara komma till Weekday och lite annat på Götgatan. Därför hoppades vi på att det inte skulle misslyckas idag.


Vi kom fram till affären och jag hittade en, eller två coola jackor. Jag vet inte om det var de som jag hade sett från bussen, men spellerill. Tyvärr  har jag en sådan beslutångest när det gäller att köpa saker. Att jag var trött efter en hel skolvecka gjorde inte saken bättre. Därför slutade det med att jag gick hem utan jacka. Kanske inte någon bra affär, eftersom jackorna var  mycket billiga. Bara 105 kr och 135 kr. Jaja, jag kanske går tillbaka. Eller så hittar jag en jacka någon annan stans. Den som lever får se.

Ovido - Quiz & Flashcards